La Mostra de la Taula del Sénia arriba a la quinzena edició
La Mancomunitat de la Taula del Sénia inclou municipis valencians, catalans i aragonesos.
La Mancomunitat de la Taula del Sénia inclou 15 municipis de la Comunitat Valenciana, 9 de Catalunya i 3 d’Aragó. En total són 27 pobles que estan situats a la zona del riu Sénia i que presenten problemàtiques similars pel que fa a l’economia i la societat. Aquest cap de setmana han dut a terme a Pena-roja de Tastavins, a la comarca aragonesa del Matarranya, una de les activitats més importants de l’any: la Mostra de la Taula del Sénia, que ha arribat a la quinzena edició.
La gerent de la Mancomunitat de la Taula del Sénia, Tere Adell, explica que la filosofia amb què va nàixer, ara fa 15 anys, és que pobles que pertanyen a tres comunitats diferents, però amb problemàtiques semblants, treballen conjuntament.
Enguany, la mostra, a banda de donar a conéixer els productes de cada municipi, s’ha centrat a potenciar els projectes al voltant de la natura i l’esport, ja que la celebració ha coincidit amb la carrera de muntanya Tastavins Trail.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana