Directes
Ara en la televisió
LA CUINA DE MORERA
Copa Faulconbridge: Roberto Bautista vs Pedro Martínez.
Notícies

Mor als 74 anys Tania Doris, la famosa vedet del Paral·lel durant dècades

La vedet Tania Doris

L'artista valenciana Tania Doris, una de les últimes vedets del Paral·lel barcelonés, ha mort este dimecres als 74 anys. Nascuda a València en 1952 en el si d'una família andalusa, batejada com Dolores Cano Barón, va estudiar ball clàssic espanyol en una acadèmia i, posteriorment, es va fer ballarina professional i es va iniciar en el món de la revista, on va passar a ser, amb només 17 anys, una de les "xiques alegres de Colsada", descoberta per l'empresari Matías Colsada.

Va ser Colsada, amb qui va acabar convivint durant més de vint anys, qui li va posar el nom artístic de Tania Doris, i qui li va obrir les portes del Teatre Apol·lo. Es va dedicar a la revista perquè, per la seua altura (feia quasi 1,80 metres), no va poder ser ballarina.

Retirada des de fa més d'un quart de segle, va protagonitzar al llarg de la seua trajectòria obres de revista com Seductora, que també va presentar a Madrid, La dolça viuda, Acaricia'm, Venus de foc, Desitjada o Vol ser el meu amant. En molts d'estos espectacles estigué acompanyada pels galants còmics Luis Cuenca i Pedro Peña.

També et pot interessar