La MICE inicia el seu camí cap a la setena edició
À Punt serà el mitjà oficial de la Mostra Internacional de Cinema Educatiu
La Mostra Internacional de Cinema Educatiu (MICE) ha encetat aquest dimecres el camí cap a la seua setena edició, que tindrà lloc del 8 al 23 de febrer. Es projectaran curtmetratges creats per l'alumnat d'escoles de la Comunitat Valenciana, amb À Punt Mèdia com a mitjà oficial.
Els curtmetratges que es presenten han sigut creats per estudiants de 30 municipis valencians. La mostra posa en valor l'ús dels mitjans audiovisuals com a eina bàsica d'aprenentatge.
À Punt ha signat un acord de col·laboració amb la Mostra Internacional de Cine Educatiu (MICE) per a difondre i promocionar l’audiovisual educatiu valencià.
L’acord converteix À Punt en el mitjà oficial de la setena edició de la MICE, que demà es presenta i que tindrà lloc entre el 8 i el 23 de febrer de 2019. La plataforma pública valenciana de comunicació tindrà un premi en el certamen, anomenat MICE - La Colla.
El conveni permetrà que À Punt puga emetre per qualsevol de les seues plataformes els curtmetratges realitzats en els centres educatius i que s’hagen presentat a la mostra. Els audiovisuals seleccionats podran formar part del repositori de l’audiovisual educatiu d’À Punt, dins de les categories La Colla... i acció! i À Punt... i acció!
Igualment, s’hi garantirà la cobertura, amb criteris informatius, dels actes principals de la MICE. Durant el temps que dure la mostra, el web d’À Punt obrirà un microlloc web específic amb connectivitat al web del festival.
À Punt té entre els seus objectius la promoció dels valors culturals a través de la producció i difusió de continguts audiovisuals i la creació digital i multimèdia.
Més llegit
-
La cap de Meteorologia d'À Punt defén que la dana se sabia des de quatre dies abans: "La magnitud era històrica"
-
Tallen l’AP-7 a Tavernes de la Valldigna per l’incendi d’un camió
-
Ricardo Caballer bat el rècord Guinness en disparar a Las Vegas la mascletà més gran del món
-
Intercepten el conductor d’una moto circulant a 194 km/h en un tram limitat a 80 a la CV-30 a València
-
Mata el veí d'una punyalada al coll a Benimàmet després de discutir pel volum de la música
-
Dimarts assolellat i amb temperatures primaverals
Més vist
Més escoltat
-
23.02.2026 | 90 minuts
-
22.02.2026 | Fem banda
-
23.02.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Noema Ortí i la revolució dels vermuts
-
23.02.2026 | L'hora de la cultura
-
23.02.2026 | Carlos Calvo (CIDE): “El canvi climàtic va intensificar un 20% la precipitació de la dana del 2024”
-
23.02.2026 | "Societat", amb Susana Golf | L’àlbum familiar “secret” de la Casa Reial amb Leonor i Sofía