La Magdalena 2020 ja té cartell
'Nits de llums', d'Endika Gómez, ha guanyat el concurs.
Nits de llum serà el cartell anunciador de la Magdalena 2020 després de guanyar el concurs convocat pel Patronat Municipal de Festes de Castelló. L'autor de l'obra guanyadora és Endika Gómez de Baluguera, un dissenyador gràfic natural de Vitòria i que viu a València, que s'emporta els 3.000 euros amb què està dotat el certamen.
Un total de 23 treballs optaven al concurs per a triar el cartell de la Magdalena que, enguany, no eixia d'una votació popular sinó de la decisió d'un jurat.
La imatge principal del cartell és una gaiata monumental amb símbols de la festa fundacional de Castelló, ha explicat la Junta de Festes a través de les xarxes, i expliquen que els membres del jurat han destacat que la proposta de Gómez de Baluguera és la que millor reflecteix l'essència de les festes.
Més llegit
-
Una de cada tres mares volia més fills i no els ha tingut per raons laborals o de conciliació
-
Argüeso denuncia el CGPJ per no informar de l'arxivament de les queixes contra jutgessa de la dana
-
MINUT A MINUT | Pérez Llorca s'enfronta al debat de política general
-
El Congrés obri expedient per a sancionar la diputada del PP que va portar el pot de gas pebre
-
Mor una dona després de ser atropellada en un pas de vianants a València
-
Vox anuncia una política de remigració si governa i el PP remarca que el Consell "complix, acorda i pressuposta"