Love To Rock cancel·la els concerts de divendres per l'alerta taronja, però manté els de dissabte
L'organització del festival comunica que els assistents podran sol·licitar la devolució de l'import de divendres
El festival Love to Rock, que se celebra a la Marina de València, ha cancel·lat la jornada d'este divendres per la continuïtat de l'alerta taronja per pluges que va decretar ahir d'Emergències, però ha anunciat que mantenen la programació de dissabte. La decisió s'ha pres per a "prioritzar la seguretat del públic, els artistes i els equips" que treballen en l'esdeveniment.
El festival ha detallat en un comunicat que han mantingut fins a esta vesprada la possibilitat de celebrar la jornada —amb concerts com els de Lori Meyers, Iván Ferreiro i Ginebras—, però finalment han decidit cancel·lar per la situació meteorològica.
L'organització ha comunicat que qui tinguera entrada per a tot el festival podrà sol·licitar la devolució de l'import corresponent a divendres i conservarà l'accés per a dissabte, que mantindrà els horaris previstos per als concerts de La M.O.D.A., Sanguijuelas del Guadiana, León Benavente, Los Punsetes i Depedro.
Per a aquells que només tenien entrades per a divendres, podran sol·licitar la devolució del seu import o canviar-les per entrades de dissabte fins a completar aforament.
El procediment per a gestionar les sol·licituds es comunicarà a través dels canals oficials del festival i de la plataforma de venda.
Més llegit
-
Les primeres hores del temporal deixen més de 150 litres a Aín, 131 litres a Eslida, 112 a Xodos o vora 93 a Yátova
-
El temporal descarrega la pitjor part a la mar i deixa acumulats de fins a 170 l/m² al Baix Maestrat
-
Les pluges, al litoral i prelitoral
-
Junts rebutja els dos decrets de vivenda del govern del PSOE i Sumar
-
El Congrés tomba els dos decrets de vivenda i reforça les pressions per a l'avançament electoral
-
La Generalitat manté l'alerta roja fins este divendres, "més enllà de la predicció de l'Aemet"