Directes
Ara en la televisió
ESTÀ PASSANT
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT
Notícies

I Love Reggaeton arranca la gira a València amb més de vint artistes després del trasllat per la sentència sobre el soroll

El festival se celebra este divendres a l’estadi Ciutat de València després del canvi d’ubicació des de la Ciutat de les Arts i les Ciències per les restriccions acústiques

En esta gira, el festival porta un gran escenari / I Love Reggeaton

València acull este divendres l’inici de la gira 2026 dels festival I Love Reggaeton, un dels principals festivals dedicats al reggaeton clàssic i a l’electrolatino, que reunirà més de vint artistes al Ciutat de València davant de milers d’assistents després del trasllat obligat per la sentència judicial sobre el soroll a la Ciutat de les Arts i les Ciències.

El certamen, que reivindica la primera generació del reggaeton sota el lema “El primer reggaeton mai s’oblida”, convertirà l’estadi del Llevant UD en l’escenari d’una gran cita musical amb himnes que van marcar tota una generació.

El cartell inclou noms destacats del gènere com Tito el Bambino, De la Ghetto, Juan Magán, Cali & El Dandee, Ángel y Khriz, Wolfine, Dasoul, Eddy Lover, Danny Romero o Nigga Flex, a més dels DJs de Dame Más Gasolina, Joysi Love, Lorna i El Super Nuevo.

Durant el festival, sonaran cançons emblemàtiques com "Gasolina", "Yo te esperaré", "Ella no sigue modas" o "Flow natural" en un espectacle centrat en la nostàlgia, l’energia del directe i la connexió amb el públic.

Trasllat per la sentència sobre el soroll

L’edició d’enguany arriba marcada pel canvi d’ubicació del festival. Inicialment, estava previst a la Ciutat de les Arts i les Ciències, però la sentència judicial sobre la contaminació acústica en esta zona va obligar a traslladar tant I Love Reggaeton com Love the 90’s a l’estadi Ciutat de València.

L’organització va explicar que buscava una alternativa "a l’altura" i va destacar les condicions del nou recinte per a grans esdeveniments. El canvi també ha comportat modificacions en el format, ja que els concerts es concentraran en un únic escenari principal.

Pel que fa a l’aforament, les primeres 9.000 persones amb entrada general mantindran l’accés a pista, mentre que la resta del públic serà reubicat a les grades amb seient numerat.

El festival reforça així l'aposta per un format de gran escala després de la seua expansió internacional i del pas recent per Mèxic, en una gira que torna a arrancar des de València i que recorrerà este 2026 ciutats com Madrid, Còrdova, Gijón, Alacant, Sevilla, Barcelona i Gran Canària.

Horaris del festival / I Love Reggaeton

També et pot interessar