El musical 'La llamada' reprén a València la gira ajornada per la pandèmia
Estarà en cartell fins al 9 de maig al Teatre Olympia de València
La llamada no és tan sols un musical, és tot un fenomen teatral que ja han vist un milió d'espectadors. Després d'un any amb la gira ajornada per la pandèmia, la primera cita és al Teatre Olympia de València. Amb quasi totes les entrades venudes, estarà fins al 9 de maig a València.
El musical La llamada, obra de Javier Ambrossi i Javier Calvo, fa 8 anys que està en cartell. Si això no és un rècord, aportem una xifra més. Més d'un milió d'espectadors han assistit a una funció còmica que amb l'efecte 'crida', ha omplit butaques amb una banda de rock en directe
Nerea i Raoul, exconcursants fa quatre anys d'Operación Triunfo, la cantant Angie, també Marta Valverde, són alguns dels artistes que protagonitzen l'espectacle La llamada que mescla adolèscencia i fe, també barreja el reggaeton i l'electrollatí.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Tres detinguts en trobar en un cotxe onze quilos de metamfetamina durant un control a l'AP-7
-
El foc de la Vall d’Uixó calcina 8.500 hectàrees i 6.000 evacuats ja poden tornar a casa
-
La petjada del foc a Artana, Betxí, la Vall d'Uixó i la Vilavella
-
Presó per al jove que va apallissar i deixar en coma un home a València
-
Ferit un xiquet en caure un carret de golf per un pont des de tres metres d'altura