L'Orquestra de València i la soprano Marina Monzó inauguren la temporada del Palau de la Música de València
La temporada de concerts d’abonament 2020/21 s'estrena amb una simfonia del compositor austríac Gustav Mahler.
L’Orquestra de València inicia la temporada general de concerts d’abonament 2020/21 del Palau de la Música de València. La formació simfònica valenciana interpretarà a l'auditori de Les Arts la Simfonia núm. 4 del compositor austríac Gustav Mahler. El concert que obri una inusual temporada serà dirigit pel titular de l'orquestra valenciana, Ramón Tebar, i comptarà amb la presència destacada d’una de les sopranos amb més projecció internacional de l'actualitat, la valenciana Marina Monzó, que cantarà aquest últim moviment.
La temporada general d’abonament del Palau de la Música de l'exercici 2020-2021 inclou les visites de grans formacions internacionals i solistes com l’Orquestra del Teatre Mariinski de Sant Petersburg, Valery Gergiev i Alexei Volodin, la WDR Sinfonieorchester de Colònia, Cristian Mäcelaru i Pinchas Zukerman; l’Orquestra Filharmònica de Hong Kong, Jaap van Zweden i Jan Vogler i l’Orquestra Filharmònica Txeca, Semyon Bychkov i Katia i Marielle Labècque.
A més, tornaran els pianistes Grigory Sokolov i Joaquín Achúcarro, qui interpretarà un recital per a commemorar el 125 aniversari de José Iturbi.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
L'Aemet manté la Comunitat Valenciana en avís groc per la borrasca Emilia, que ha deixat més de 100 l/m² a la Safor i la Plana Baixa
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes