L’òpera ‘Tristany i Isolda' torna a València deu anys després
Un dels muntatges de referència de Richard Wagner s'estrena en la programació del Palau de les Arts aquest dijous
Richard Wagner torna al Palau de les Arts de València aquest dijous. Ho fa deu anys després amb l’òpera Tristany i Isolda i amb un muntatge impactant i minimalista.
Una esfera gegant de més de cinc tones presideix l’escenari i serveix com a fil conductor per a narrar la història d’amor entre Isolda d’Irlanda i el jove Tristany. “El que veurà el públic és com aquest espai ajuda des del punt de vista acústic, perquè es converteix quasi en un altaveu, com concentra l’acció i a la vegada genera un aspecte de coloritat", explica Àlex Ollé, director artístic.
El responsable de La Fura dels Baus debuta amb el seu primer muntatge a València amb una posada en escena minimalista i impactant que cedeix tot el protagonisme als cantants i la música de Wagner interpretada per l’orquestra de la Comunitat Valenciana.
L’obra ens convida a la introspecció, a parar i mirar cap a dins. Com diu el director de l’obra, només cal concentrar-se, respirar, deixar el telèfon i escapar de la realitat.
Sens dubte, un dels muntatges de referència de la considerada obra mestra de Wagner, que torna deu anys després a la programació de les Arts.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina