L'artista valencià Escif embelleix els espais abandonats de París
El pintor és un dels guanyadors d'Embellir Paris, una convocatòria per a visibilitzar zones abandonades de la capital francesa.
Les pintures d'Escif parlen de la gentrificació en barris com Ciutat Vella a València, de la recuperació de l'horta de la Punta, de l'acollida de refugiats o l'addicció als telèfons mòbils. Són murals que assenyalen la bellesa i les tragèdies humanes, i que a partir de l'estiu també formaran part del paisatge urbà de París.
Obres de l'artista valencià / Escif
L'artista valencià és un dels guanyadors d'Embellir Paris, una convocatòria del govern de la capital francesa per a visibilitzar zones abandonades de la ciutat. Es tracta de dos projectes murals, un d'ells ubicat en la paret exterior de l'escola primària Keller, molt prop de la plaça de la Bastilla, i l'altre en els edificis on se situen les oficines de la regidoria d'Assumptes Culturals de París. "Els dos projectes són molt personals i aborden temes filosòfics des d'una perspectiva molt intuïtiva i poètica", ha expressat Escif en declaracions a À Punt NTC.
Obres de l'artista valencià / Escif
El muralista manté que la seua intenció no és la d'utilitzar aquests espais com a suport físic la seua obra. "Preferisc entendre que el meu treball només subratlla aquests espais establint un diàleg amb el lloc. La bellesa ja existeix per tot arreu, és una construcció de la nostra mirada", afegeix, a més d'explicar que les intervencions "només són un accent que permet despertar l'atenció de curiosos i caminants".
Més llegit
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
L’exsecretari de Presidència diu que no va dissuadir Pradas del confinament, sols li va aconsellar que consultara amb l’advocacia
-
FGV oferix 68 llocs de treball per a conducció i circulació en Metrovalència i el TRAM d’Alacant
-
Hisenda reforçarà el control en els pagaments periòdics a través de Bizum a partir de 2026