L'Arenal Sound, entre els cinc millors festivals de música d'Europa
Un portal internacional especialitzat en viatges el situa al nivell de Rock in Rio Lisboa, Tomorrowland, Secret Solstice i Glastonbury.
El portal internacional especialitzat en viatges, ViajerosPiratas, ha seleccionat el festival Arenal Sound que se celebra a la platja de l'Arenal de Borriana, a la Plana Baixa, entre els cinc millors festivals de música d'Europa.
L'Arenal Sound comparteix aquesta distinció amb festivals de renom com ara el Rock in Rio Lisboa, el Tomorrowland de la ciutat belga de Boom, el Secret Solstice de Reykjavík i el Glastonbury de la ciutat anglesa de Pilton.
La novena edició de l'Arenal Sound tindrà lloc del 31 de juliol al 5 d'agost, i en l'última edició va batre rècords d'assistència gràcies a un cartell de primer nivell amb noms com Martin Garrix o Clean Bandit.
La ubicació pròxima a la platja i la garantia de bon temps són dos dels punts forts que destaca la comunitat de ViajerosPiratas per a seleccionar-lo entre els millors del continent. Així mateix, des del portal destaquen el popular pool stage, una piscina amb escenari on gaudir de la millor música dins de l'aigua en el festival.
Segons esmenten, un altre dels trets destacats és la mescla de músiques que componen el cartell del festival, ja que pocs s'atreveixen a barrejar gèneres com l'indie, el rock, l'electrònica o el reggaeton en el cartell.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Sanitat indemnitzarà amb 225.000 euros la família d'una pacient que va morir per pancreatitis després de 36 hores a Urgències
-
‘Està Passant Comunitat Valenciana’, l’aposta d'À Punt per a les vesprades
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
-
El govern espanyol garantix que la reubicació de menors es farà a pesar del plantó del PP
-
Els festivals de música busquen recinte a València a menys de dos mesos de les primeres cites