"Hui és demà", un viatge que entrellaça art i disseny
Les galeries d'art valencianes s'alien amb València Capital Mundial del Disseny 2022 amb una original proposta d'activitats per a visibilitzar aquests espais
València Capital Mundial del Disseny 2022 ha obert el ventall de propostes més enllà de la capital del Túria. Ho fa, per exemple, amb el projecte "Hui és demà", una col·laboració amb l'Associació de Galeries d'Art de la Comunitat Valenciana que proposa un original recorregut d'experiències on art contemporani i disseny van agafats de la mà. La iniciativa contempla una àmplia programació d'exposicions, actuacions, xarrades, taules redones i tallers en deu galeries de tot el territori al llarg del 2022 i principis del 2023.
I viatgen a racons com Espai Nivi, una galeria multidisciplinar a l'interior de Culla. Totalment enmig de la muntanya, alberga exposicions com la de l'alcoiana Mónica Jober, "L'ordit expandit". Una proposta rendida al verd en què la natura és una obra d'art més i que recorda els jardins verticals, segons explica l'artista a À Punt.
També es poden descobrir obres com "Solas", d'Elisa Torreira, que aprofita el seu espai a la galeria Cànem de Castelló per a fer una mirada crítica a la violència exercida cap a les xiquetes.
Més llegit
-
Troben els cadàvers d'un agent de la Guàrdia Civil, de la dona i del fill dels dos, a Dolores
-
Leire Arellano estrena el regnat de les Fogueres com a bellea del foc infantil 2026
-
La PAU incorporarà detectors de radiofreqüència per a evitar trampes amb dispositius intel·ligents
-
À Punt retransmet per televisió en directe la proclamació de la bellea del foc
-
Israel i el Líban estenen l'alto el foc 45 dies després de les converses a Washington
-
Huit persones expulsades d'Espanya per llançar petards il·legals contra persones durant les Falles