El guitarrista brasiler Pedro Aguiar guanya el XIV Concurs Internacional Guitarra Alhambra
El premi està dotat amb 14.000 euros en metàl·lic, la gravació d'un CD, un concert i un acord exclusiu de difusió artística.
El guitarrista brasiler Pedro Aguiar, de 27 anys, ha guanyat el XIV Concurs Internacional de Guitarra Alhambra que s'ha celebrat a València. Hi han participat 24 intèrprets de 16 països de tot el món. Tres dels participants han sigut espanyols: Luis Alejandro García Pérez , Joan Campos i Gemma Caro.
El primer premi està dotat amb 14.000 euros en metàl·lic i la gravació d'un CD per a la discogràfica Naxos. A més, Aguiar, que també ha obtingut el premi especial del públic, oferirà un concert i disposarà d'un acord exclusiu de difusió artística.
El Concurs Internacional de Guitarra Alhambra té com a objectiu promocionar les joves promeses de la guitarra i s'ha consolidat per la qualitat dels concursants i la promoció que fa dels finalistes. Guitarristes clàssics ja consagrats van passar per aquest concurs, com ara Kiuhee Park, que el va guanyar l'any 2012, Ali Arango, el 2014, o Andrea Gonzáles, el 2016.
Més llegit
-
Més d'un miler de persones es manifesten a València per a reclamar el dret a l'habitatge
-
La grip fa tornar la mascareta, però atenció amb les que tenim guardades
-
Luís Castro, nou entrenador del Llevant
-
Blue Origin envia a l'espai una dona amb mobilitat reduïda
-
Dur correctiu a Fontajau (96-68)
-
Camara trenca la ratxa del Castelló (2-0)
Més vist
-
20.12.2025 | Informatiu nit
-
21.12.2025 | Final del Trofeu Mestresses de raspall i final de Mestres d'escala i corda
-
21.12.2025 | Crònica de la reconstrucció
-
Més de mig segle d'història de la Pujada al Garbí
-
El divorci entre Alcaraz i Ferrero, tema de debat al món del tenis
-
21.12.2025 | Informatiu migdia | Esports