Guia per a no perdre’t cap festival a la Comunitat Valenciana
Els concerts tornen amb el model previ a la pandèmia, amb els assistents ballant drets i sense mantindre la distància de seguretat
S’acosta l’estiu i hi arriben les grans celebracioms musicals a l’aire lliure. Amb una temporada estival que s’espera amb les mínimes restriccions per frenar la covid, tornen els festivals de música valencians. I regressen seguint el model tradicional previ a la pandèmia: amb els assistents ballant drets, sense mantindre la distància de seguretat i gaudint d’un seguit de concerts durant diversos dies.
Tres anys després, tornen alguns dels festivals més emblemàtics de la Comunitat Valenciana, com el Festival Internacional de Benicàssim, el Low Festival a Benidorm o el Rabolagartija a Villena, que van haver d’ajornar les respectives edicions el 2020 i el 2021 a causa de la crisi sanitària. També d’altres s’inicien per primera vegada, com els festivals de música urbana Big Sound o Diversity, a València.
En À Punt Notícies t’oferim una guia detallada de tots els festivals que recorreran aquest estiu, de nord a sud, el territori valencià.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Episodi de pluges a la vista
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo