La Generalitat rep les reines de la Magdalena
Les festes fundacionals de Castelló celebren enguany el 75 aniversari.
Continua el goteig d'actes previs a l'inici de la setmana gran de Castelló. Quan només falten dues setmanes per a l'inici de les festes de la Magdalena 2019, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha rebut en audiència oficial les reines majors de les festes: Natalia Palacio i la seua homòloga infantil, Natalia Collazos.
A la recepció oficial també han assistit el regidor de Festes de l'Ajuntament de Castelló, Omar Braina, i Noelia Selma, que és la primera dona que presideix la Junta de Festes en la història de les festes de la Magdalena. Enguany se celebraran del 23 de març i duraran 9 dies, fins al diumenge 31 de març. Les de 2019 seran unes festes molt especials perquè arriben al 75 aniversari.
Mentrestant, Castelló es prepara per a celebrar la Magdalena amb intensitat. Així, al magatzem de gaiates s'ultimen els detalls d'aquests monuments singulars que desfilaran pels carrers de Castelló en pocs dies. Els artistes treballen a destall per a tindre acabats els monuments amb la novetat que, alguns d'ells, alcen l'estructura només amb fusta i suro.
Més llegit
-
Investiguen l'atracament amb ostatges d'una sucursal bancària a Benetússer
-
Anticorrupció investiga l'alcaldessa de València i la presidenta del port de València per suposada prevaricació i tràfic d’influències
-
Les famílies dels menors abusats en un col·legi de Torrent celebren que s’haja reobert la investigació
-
L'Audiència ordena investigar el presumpte abús sexual a menors en un col·legi de Torrent en vore "indicis clars"
-
La unitat de trasplantaments de cor de La Fe revalida el rècord de tot Espanya en fer 49 intervencions l’any passat
-
La Guàrdia Civil salva 'in extremis' un ancià atrapat en el fang en una séquia de Catarroja