La Generalitat rep les reines de la Magdalena
Les festes fundacionals de Castelló celebren enguany el 75 aniversari.
Continua el goteig d'actes previs a l'inici de la setmana gran de Castelló. Quan només falten dues setmanes per a l'inici de les festes de la Magdalena 2019, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha rebut en audiència oficial les reines majors de les festes: Natalia Palacio i la seua homòloga infantil, Natalia Collazos.
A la recepció oficial també han assistit el regidor de Festes de l'Ajuntament de Castelló, Omar Braina, i Noelia Selma, que és la primera dona que presideix la Junta de Festes en la història de les festes de la Magdalena. Enguany se celebraran del 23 de març i duraran 9 dies, fins al diumenge 31 de març. Les de 2019 seran unes festes molt especials perquè arriben al 75 aniversari.
Mentrestant, Castelló es prepara per a celebrar la Magdalena amb intensitat. Així, al magatzem de gaiates s'ultimen els detalls d'aquests monuments singulars que desfilaran pels carrers de Castelló en pocs dies. Els artistes treballen a destall per a tindre acabats els monuments amb la novetat que, alguns d'ells, alcen l'estructura només amb fusta i suro.
Més llegit
-
Sanitat estendrà a tot Espanya la prescripció diferida d’antibiòtics, una mesura pionera a la Comunitat Valenciana
-
Extingit l'incendi forestal declarat a Bocairent que ha mobilitzat bombers de València i Alacant
-
Els sindicats abandonen l'acampada per l'habitatge d'Alacant per a preparar la vaga general
-
Set de cada deu famílies espanyoles invertixen en rajola, segons el Banc d’Espanya
-
La Comunitat Valenciana viu un pont d’octubre amb ocupacions completes i temperatures de més de 25 graus
-
La Policia Nacional desallotja el campament de migrants a la platja d’El Guano, a Ceuta