Directes
Ara en la televisió
LES NOTÍCIES DEL MATÍ
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL MATÍ

La foguera Sagrada Família guanya el ninot indultat i el ninot indultat infantil del 2023

És el segon any consecutiu que la comissió foguerera rep el reconeixement al monument

Ninots indultats de la Foguera Sagrada Família / À Punt NTC

La foguera Sagrada Família està d’enhorabona enguany per partida doble. La comissió ha guanyat aquest divendres, per votació popular, el ninot indultat i el ninot indultat infantil de les Fogueres d’Alacant d’enguany. 

Per segon any consecutiu, Sagrada Família ha sigut reconeguda amb el millor ninot indultat amb 1.367 vots. El monument és obra de l’artista Miriam García Sandemetrio. El ninot està format per una família del pare, la mare i el fill, que vesteixen la tradicional indumentària alacantina de Pedro Santaeulalia. 

Pel que fa al ninot indultat infantil, elaborat per Santaeulalia Tematización S.L. i que es tracta d’un conjunt de figures en moviment, ha rebut 1.665 vots. 

Al voltant de 5.000 persones han participat en aquesta votació, que decideix quina figura se salvarà del foc. 

També et pot interessar