El FIB 2019 tanca el cartell dels 25 anys
Bakermat, Cherry Glazerr, Bawrut i Joakim són algunes de les últimes confirmacions.
A cinc setmanes de la celebració, el FIB tanca el cartell del 25é aniversari amb nous noms per a donar impuls al seu cartell amb estils com techno, rock, disco, house i future beat, entre altres, per tal d'oferir un ampli ventall de possibilitats als assistents. Els últims artistes que s'han afegit al cartell són Bakermat, Cherry Glazerr, Totally Enormous Extinct Dinosaurs (DJ Set), Bawrut, Joakim i Miqui Brightside (DJ Set), segons ha informat l'organització en un comunicat.
El festival, que se celebrarà del 18 al 25 de juliol, tindrà enguany com a caps de cartell Kings of Leon, Lana del Rey, Fatboy Slim i Vetusta Morla, a qui acompanyaran altres artistes com The 1975, Franz Ferdinand, George Ezra, Jess Glynne i Kodaline. Enguany el festival s'allargarà un poc més, ja que en les nits prèvies al FIB hi haurà sessions de Dave Rowntree (Blur), Carl Barât (The Libertines) i IDLES a Benicàssim.
Pel que fa a les entrades per a assistir al festival, es poden comprar abonaments de quatre, tres i dos dies, i entrades de dia. Pel que fa a les entrades, encara queden abonaments de quatre, tres i dos dies, i entrades VIP i de dies solts.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O