El festival Feretes i Cançonetes comença l'any al Palau de la Música de València
Hi actuaran Ramonets, Dani Miquel, El Diluvi, Dàmaris Gelabert i algunes propostes incloses en la graella televisiva d'À Punt.
La gran festa de les feretes valencianes enceta l’any a València dins del programa d'activitats de Menut Palau. Els dies 3 i 4 de gener de 2020 el festival Feretes i Cançonetes s’instal·la al Palau de la Música amb un complet programa d’activitats, tallers, ludoteca, exhibicions, jocs populars i concerts, amb al voltant d'una quinzena d'espectacles.
Divendres, 3 de gener, el cantacançons Dani Miquel, El Diluvi, Dàmaris Gelabert, La Banda de les Feretes, Rodamons i la Sedajazz Kids Band oferiran concerts al bell mig dels diferents vestíbuls del Palau de la Música.
Dissabte, 4 de gener, continua la ronda de concerts especialment pensats per a què els més menuts de la casa gaudeixen de la música en valencià. Els Bíters encetaran la jornada musical, seguits per les actuacions de Pep Gimeno 'Botifarra', Gigatrín, Ramonets, l'humorista Xavi Castillo amb les 'Historietes medievals', La Fúmiga i Superherois. En els dos casos les actuacions començaran al voltant de les 10:00 hores del matí i es prolongaran fins a les 19:00 hores.
Activitats, tallers i ludoteques
A més de gaudir de la música en valencià, els xiquets i xiquetes podran participar en els distints tallers dissenyats per a l’ocasió, com ara els tallers de màscares, malabars, xapes o el taller de Muixeranga. A més hi haurà possibilitat de gaudir de les darreres novetats editorials en la fira dedicada al llibre que s’ubicarà al Palau de la Música de València.
El festival Feretes i Cançonetes és una producció de Cercavila Cultura de Carrer. El cost de l’entrada serà de 8 euros un dia, 12 euros les dues jornades. Per a obtindre l’entrada cal accedir a la web del Palau de la Música de València. Un xiquet (menor de 14 anys) permetrà l’accés a dos adults, tots amb entrada.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
L'anomenat piròman del Saler reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc