Exhaurides en 45 minuts les entrades per al concert de Luz Casal en el festival Nits al Castell de Xàtiva
L’Ajuntament destaca igualment la bona afluència de venda dels concerts de Tanxugueiras i Flora o Celtas Cortos
El festival Nits al Castell de Xàtiva (Costera) ha posat a la venda les entrades per a la 24a edició aquest divendres a les 12:00 hores. En només 45 minuts s’han exhaurit les entrades per al concert de Luz Casal, que el tancarà el 29 de juliol. De fet, durant alguns moments, la gran afluència de visites ha impedit accedir a la pàgina web de Xàtiva Turisme.
Tot i això, les entrades es poden adquirir per altres canals com ara presencialment a les taquilles del Gran Teatre —dimarts, dijous i divendres de 12 a 14 hores— i a través del perfil de l’Ajuntament de Xàtiva a la plataforma web d’Instanticket, on està la passarel·la de gestió d’entrades.
L’Ajuntament ha avançat que també s’estan venent a bon ritme durant aquestes primeres hores les entrades per als concerts de Celtas Cortos —15 de juliol— i del concert inaugural previst per al 8 de juliol amb el grup gallec Tanxugueiras amb la cantant Flora, del grup valencià El Diluvi. L’altre concert que es podrà gaudir en el festival serà el que unirà a l’escenari els artistes Pedro Guerra, Conchita i Judit Nedderman, el 22 de juliol.
Tot i que les entrades de Luz Casal s’han exhaurit en minuts, cal recordar que tant per a aquest com per a la resta de concerts, el mateix dia de l’actuació, dues hores abans de l’inici, es podran adquirir a taquilla les entrades que es guarden per llei i que corresponen al 10% del total.
Més llegit
-
Calculadora de sou | Cobres molt o poc respecte a la mitjana de la població valenciana?
-
El Festival de les Arts i el BigSound hauran de canviar d'ubicació arran d'una sentència judicial
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Intervenen 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà al port de València
-
La PAU del curs 2025-2026: La convocatòria ordinària se celebrarà els dies 2, 3 i 4 de juny i l’extraordinària els dies 30 de juny i 1 i 2 de juliol
-
Un accident en l’A-7 a la Llosa de Ranes genera més de quatre quilòmetres de retenció cap a València
Més vist
Més escoltat
-
25.03.2026 | 90 minuts
-
26.03.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
25.03.2026 | 'Les Cases Buides', el documental que retrata la realitat de les vivendes abandonades en la Safor
-
Capítol 2: L'experiència ja ho és tot: com les marques creen relacions memorables
-
25.03.2026 | Anna Albaladejo presenta “Ací, on floreixen les tortugues”,
-
25.03.2026 | ContrÀpunt