Exhaurides en 45 minuts les entrades per al concert de Luz Casal en el festival Nits al Castell de Xàtiva
L’Ajuntament destaca igualment la bona afluència de venda dels concerts de Tanxugueiras i Flora o Celtas Cortos
El festival Nits al Castell de Xàtiva (Costera) ha posat a la venda les entrades per a la 24a edició aquest divendres a les 12:00 hores. En només 45 minuts s’han exhaurit les entrades per al concert de Luz Casal, que el tancarà el 29 de juliol. De fet, durant alguns moments, la gran afluència de visites ha impedit accedir a la pàgina web de Xàtiva Turisme.
Tot i això, les entrades es poden adquirir per altres canals com ara presencialment a les taquilles del Gran Teatre —dimarts, dijous i divendres de 12 a 14 hores— i a través del perfil de l’Ajuntament de Xàtiva a la plataforma web d’Instanticket, on està la passarel·la de gestió d’entrades.
L’Ajuntament ha avançat que també s’estan venent a bon ritme durant aquestes primeres hores les entrades per als concerts de Celtas Cortos —15 de juliol— i del concert inaugural previst per al 8 de juliol amb el grup gallec Tanxugueiras amb la cantant Flora, del grup valencià El Diluvi. L’altre concert que es podrà gaudir en el festival serà el que unirà a l’escenari els artistes Pedro Guerra, Conchita i Judit Nedderman, el 22 de juliol.
Tot i que les entrades de Luz Casal s’han exhaurit en minuts, cal recordar que tant per a aquest com per a la resta de concerts, el mateix dia de l’actuació, dues hores abans de l’inici, es podran adquirir a taquilla les entrades que es guarden per llei i que corresponen al 10% del total.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Detenen a Alcoi set persones per explotació sexual a dones i alliberen cinc víctimes