Daniel Tejero recrea amb detall el llit del Túria de València en un mural de set metres al Centre del Carme Cultura Contemporània
La peça forma part d'una mostra col·lectiva on 26 artistes presenten la seua mirada estètica sobre paisatgisme
La mirada indiscreta de l'artista Daniel Tejero ha quedat plasmada en un mural que reprodueix amb detall el llit del Túria. Un treball minuciós i encara inacabat, que forma part de la mostra "Si poguera triar el meu paisatge", del Centre del Carme Cultura Contemporània de València.
Per a inspirar-se, Tejero ha dibuixat el que veu des de la finestra de sa casa. És un mural de set metres d'amplària, que recrea amb molt de realisme un dels paisatges més fàcils de reconéixer pels habitants de la ciutat de València.
Amb diversos llapis de color negre ha format clarobscurs, balconades, arbres i finestres. Racons del caixer del Túria que obliguen el visitant a arrimar-se al dibuix i parar atenció per no perdre de vista cada línia. Les diferents tonalitats de grafits han conformat, dia a dia, un dibuix que, des de lluny, impacta i, quan l'espectador s'hi aproxima, regala una intimitat hiperrealista.
Tejero ha dedicat cinc mesos de treball per a realitzar este projecte, encara inacabat, que continua perfilant mentre l'exposició ja està en marxa.
La peça forma part d'una mostra col·lectiva on 26 artistes presenten la pròpia mirada estètica sobre paisatgisme. Es podrà visitar al Centre del Carme de València fins a finals de març.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Més pluges a la Safor i la Marina abans que es retire la borrasca
-
La Generalitat reforçarà els autobusos entre Albal i l'estació de metro de Torrent per la interrupció dels Rodalia a València durant les mascletaes
-
Magdalena, festa i panxa plena
-
‘À Punt et busca’ oferix un programa especial pel Dia de les Persones Desaparegudes
-
Evacuen en helicòpter un ferit després de caure la seua furgoneta per un barranc a Sot de Chera
Més vist
-
10.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - Pirotècnia Crespo
-
10.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
GALERIA | Visita totes les gaiates de les Festes de la Magdalena del 2026
-
10.03.2026 | Especial Falles: Prèvia de la mascletà
-
10.03.2026 | Informatiu migdia
-
09.03.2026 | Especial Magdalena: La mascletà - Pirotècnia Valenciana