Cultura cancel·la els concerts de Plácido Domingo al Teatre de la Zarzuela de Madrid
El Ministeri assegura que ho fa "en solidaritat amb les dones afectades" pels abusos sexuals del tenor.
L'Institut Nacional de les Arts Escèniques i de la Música (Inaem) ha cancel·lat els concerts de Plácido Domingo que estaven previstos per als pròxims dies 14 i 15 de maig al Teatre de la Zarzuela de Madrid.
Segons assenyala una nota de l'entitat, ho fa en "solidaritat amb les dones afectades" pels assetjaments sexuals que el cantant ha reconegut en els últims dies i, concretament, es justifica en el fet que el cantant haja assumit "la plena responsabilitat de les seues accions".
Finalment, el comunicat afig: "L'Inaem i el Ministeri de Cultura i Esport manifesten un suport ferm a les dones i el rebuig a tota mena d'assetjament, comportament abusiu o expressió de dominació".
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Almenys cinc morts en estavellar-se un avió de càrrega d'Amazon a l'aeroport de Miami
-
Cremen tres vehicles al barri de la Punta de València
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
Els morts en accidents de trànsit augmenten un 92% este estiu a la Comunitat Valenciana
-
Rússia reprén els atacs contra Kíiv i deixa almenys dos morts després d'una treva de tres dies