Directes
Ara en la televisió
MAGNÍFICS

Comencen les representacions de 'Nabucco' al Palau de les Arts de València

És la primera vegada que Plácido Domingo actua a Espanya després de les acusacions per assetjament sexual.

VÍDEO | Comencen les representacions de \'Nabucco\' al Palau de les Arts de València
À Punt NTC
02/12/2019 - 17:19

Aquest dilluns comencen les representacions de l'òpera Nabucco de Verdi al Palau de les Arts de València, en què actua el tenor Plácido Domingo, i on han penjat el cartell de no hi ha entrades.

Es tracta de la primera actuació del cantant a Espanya després de les acusacions d'assetjament sexual i després de passar per diversos escenaris europeus, on ha rebut ovacions.

La setmana passada el tenor es va pronunciar sobre les acusacions d'una vintena de dones i va dir que "mai" ha promés a ningú un paper i "molt menys una carrera". Així mateix, va afirmar que no ha "obstaculitzat el camí a ningú" i que "tampoc imposaria ni danyaria cap cantant".

València

També et pot interessar