Comença al Centre del Carme el cine de comèdia europea subtitulat en valencià
L'accés és gratuït amb reserva prèvia de les entrades i l'aforament serà limitat seguint les normes de seguretat.
El Centre del Carme Cultura Contemporània de València inaugura aquest dijous el seu cicle de cinema de comèdia europea. Una proposta que convida a un divertit viatge pel vell continent a través de 21 pel·lícules pertanyents a 12 països diferents, 16 d'elles inèdites a Espanya. Cada nit de dimarts a diumenge, a les 22:00h, el claustre gòtic del Centre del Carme vol revitalitzar les nits d'estiu amb esta proposta que s'allargarà fins al 8 d'agost.
Totes les pel·lícules seran en versió original amb doble subtitulació, en castellà i en valencià. L'accés és gratuït amb reserva prèvia de les entrades. L'aforament serà limitat seguint les normes de seguretat de la nova normalitat sanitària.
El cicle s'inaugura amb una pel·lícula ambientada en el món de l'art: Mon pire Cauchemar ('El meu pitjor malson', 2011). La comèdia italiana irromp amb força aquest divendres 17, amb Mario Monicelli i La ragazza con la pistola ('La xica amb la pistola, 1968) i Ich und Kaminski ('Jo i Kaminski', 2015) de Wolfgang Becker serà el menú per al dissabte 18 de juliol.
Tancarà la setmana The naked civil servant (El funcionari nu, 1975), una pel·lícula que, 45 anys després de la seua filmació, segueix considerant-se un dels millors films que ha produït la televisió britànica i que va significar la consagració de l'actor John Hurt.
Més llegit
-
Qui no treballa és perquè no vol?
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Una acusació particular reclama a la jutgessa de la dana que cite com a testimonis els alcaldes de Cullera i Utiel
-
“Qui no treballa és perquè no vol?” Arranca així ‘El retrovisor’, la nova aposta d’À Punt per a les nits de dissabte
-
Mazón compareixerà en la comissió d’investigació de la dana a les Corts dimarts a les 16:00 hores
-
València s’omplirà de màquines d'arcade per a reivindicar més inversió en ciència