'Cerrar los ojos', '20.000 especies de abejas' i 'La sociedad de la nieve', les pel·lícules espanyoles per als Oscar
El pròxim 20 de setembre sabrem quin dels tres films representarà Espanya en els premis
Cerrar los ojos, de Víctor Erice; 20.000 especies de abejas; d'Estibaliz Urresola i La sociedad de la nieve, de José Antonio Bayona, han sigut les tres pel·lícules seleccionades per l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques que optaran a representar a Espanya en la pròxima edició dels Oscar, la número 96, en la categoria de Millor Pel·lícula Internacional.
L'actriu Natalia de Molina, la productora Esther García i el director i guionista Borja Cobeaga, membres de l'Acadèmia de Hollywood i de l'Acadèmia de Cinema d'Espanya, han anunciat les tres pel·lícules preseleccionades, acompanyats del president de l'Acadèmia Fernando Méndez-Leite i la notària Eva Fernández Medina.
El pròxim 20 de setembre s'anunciarà el títol que finalment representarà Espanya en els premis de l'Acadèmia de Hollywood, que tindran lloc al Dolby Theatre de Los Angeles el pròxim 10 de març.
Més llegit
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Feijóo: “La convocatòria electoral respon a la por de conéixer fins a l’últim detall de l'embolic de casos de corrupció oberts”
-
Els socis del govern espanyol, l'oposició i els dirigents polítics valencians valoren l'avançament electoral
-
Sánchez compareix a les 09:00 hores per a revelar si avança o no les eleccions
-
Les acampades per la vivenda a València i Alacant continuaran "de manera indefinida" i Catalá advertix que manté els actes del Nou d'Octubre
-
Els promotors aposten per construir pisos més xicotets davant de l’encariment de la vivenda a València