Blasco Ibáñez, conqueridor de les masses
Una exposició mostra una relectura de la vida més desconeguda de l'autor amb motiu de la celebració del centenari de l'última visita que feu a València
La Universitat de València organitza l'exposició Blasco Ibáñez i la conquesta de les masses.
A través de 60 peces pertanyents als fons de la biblioteca històrica de la Universitat de València, ens fa apreciar l'escriptor valencià des d'una nova perspectiva: la del viatger, la del cronista, la de l'agitador de masses.
L'exposició subratlla el caràcter polièdric i polifacètic de Blasco i mostra des dels primers contes escrits en valencià fins a noves adquisicions de les obres més cèlebres de l'escriptor, com l'edició de 1923 de Los cuatro jinetes del Apocalipsis, sense deixar de costat la faceta periodística com a propietari d'uns dels diaris políticament més actius, El pueblo.
L'exposició es podrà visitar a la Sala Duc de Calàbria del Centre Cultural La Nau de València fins al 5 de setembre.
Més llegit
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
La jutgessa de la dana denuncia ser víctima d'una "campanya difamatòria"
-
Un musicòleg valencià lidera una investigació perquè un orgue mil·lenari sone de nou: "És un miracle"
-
La jutgessa de la dana pregunta per alertes roges en els últims deu anys i Cecopi convocats
-
Les donacions de sang creixen un 21% en els mesos d'estiu amb 1.700 valencians que ho fan per primera vegada
-
Les opcions d'Espanya per a estar en octaus de l'Eurobasket