El Blai Fest porta a Potries la música de Niuss, El Diluvi i Cactus
La localitat de la Safor celebra el Porrat de Sant Blai que estrena edició com a bé immaterial de rellevància local
El popular Porrat de Sant Blai torna aquest cap de setmana a Potries (Safor) amb una programació completa que recupera el format d’abans de la pandèmia i que celebra la seua primera edició com a bé immaterial de rellevància local.
Un dels plats forts de la festa, el Blai Fest, omplirà de música a partir de la mitjanit l'envelat musical instal·lat a la localitat de la Safor amb la música dels grups Niuss, El Diluvi i Cactus. En acabant, la DJ Nonai Sound tancarà el festival amb ritmes caribenys.
Aquest diumenge, diverses rutes pel poble, passacarrers de dolçaines i tabals, tallers de ceràmica i la representació tradicional de titelles Sant Blai i la seua relíquia amenitzaran la fira d’atraccions i els mercats gastronòmic i artesà en l’últim dia de celebracions.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat