Benicarló lliura els Premis Literaris Ciutat de Benicarló 2020
Jordi Gastó i Christian Inaraja, Josep Vicent Miralles, Amira Fernández i Vicente Ruiz són els premiats d'enguany.
L’Auditori Pedro Mercader ha acollit l'acte de lliurament dels Premis Literaris Ciutat de Benicarló 2020, l'esdeveniment cultural més important de l'any a Benicarló. A causa de la pandèmia, l'acte ha quedat restringit a les autoritats locals, guanyadors i patrocinadors. L'alcaldessa de Benicarló, Xaro Miralles, ha presidit l'acte, acompanyada del regidor de Cultura, Pedro Manchón, i la resta de membres de la corporació municipal.
Els guanyadors d'aquesta cinquena edició han sigut Jordi Gastó i Christian Inaraja (premi d'àlbum infantil il·lustrat per La gran festa), Josep Vicent Miralles (premi de literatura juvenil per El mag de Montrose), Amira Fernández (premi de divulgació científica i del coneixement per Té con ciencia) i Vicente Ruiz (premi de llibre de cuina, salut i sostenibilitat per Cocina a bordo).
La presentadora de l'acte, la divulgadora literària Irene Rodrigo, ha dialogat amb cadascun dels guanyadors sobre les seues obres i sobre les motivacions que els han portat a presentar-se als premis literaris. Mentre que el grup Free Boleros ha posat la nota musical a la nit, amb un repertori melòdic de boleros i balades.
Les obres guanyadores veuran la llum la primavera que ve, editades, com cada any, a càrrec d'Onada Edicions.
Més llegit
-
Així han atracat quatre lladres una farmàcia del Perelló
-
El secretari de la Presidència va alertar Mazón que hi hauria “un fum d’afectats” tres quarts d’hora abans del primer ES-Alert
-
Polèmica a Petrer per un cotxe fúnebre amb el rètol "Funeraria El Fiambre: envío exprés para los tiesos"
-
Cuenca accepta que es reclamen a Meta els whatsapps de la dana després que no s'hagen pogut recuperar amb la SIM
-
Els hospitals valencians trenquen sostres en donació d'òrgans amb un nou màxim històric de 340 el 2025
-
Canvi d'oratge, més pluges a la vista