Aquest dilluns se sabrà si València és Capital Mundial del Disseny 2022
Es disputa la distinció que atorga l'Organització Mundial del Disseny amb la ciutat índia de Bangalore.
L’Organització Mundial del Disseny farà pública la ciutat escollida com a Capital Mundial del Disseny 2022 aquest dilluns. La ciutat de València és l'única finalista d'Europa i disputa la distinció amb la ciutat índia de Bangalore.
La candidatura està impulsada per l'Associació València Capital del Disseny, amb el suport d'institucions com l'Ajuntament, la Generalitat o Fira València, i està articulada al voltant del lema "El disseny mediterrani de València. Disseny per al canvi, disseny per als sentits", que reivindica una manera de mirar amb implicacions geogràfiques, però també estètiques, ètiques, filosòfiques i polítiques.
En cas de ser escollida, l’Ajuntament de València donarà una ajuda econòmica de 2.250.000 euros perquè la ciutat es convertisca en referent del disseny de qualitat i la creació.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Episodi de pluges a la vista
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo