Anuel AA, Nicky Jam, Quevedo, Belén Aguilera i Ana Mena, primers confirmats de l'Arenal Sound
Amb tots els abonaments generals i VIP esgotats, el festival traurà a la venda les entrades de dia el 13 d'abril
L’Arenal Sound ha anunciat aquest dijous els primers artistes que participaran en la pròxima edició del festival, que se celebrarà de l'1 al 6 d'agost del 2023 a la platja de Borriana (Plana Baixa), que inclou grups del panorama nacional i internacional com Anuel AA, Nicky Jam, Quevedo, Morad, Danny Ocean, Ana Mena, Lali, Danna Paola, Nervo, Taburete, Dani Fernández, Marlon, Delaossa, Maldita Nerea, Belén Aguilera, Álvaro de Lluna, Villano Antillano o la Fúmiga.
Encara queda per revelar el nom d'un altre cap de cartell que actuarà el dijous 3 d'agost. Aquest nom es donarà a conéixer pròximament, segons ha informat l'organització del festival en un comunicat.
Amb tots els abonaments generals i VIP esgotats, el 13 d'abril a les 12:00 hores el festival traurà la prevenda de les entrades de dia per a la pròxima edició del festival. És l'última oportunitat per a assistir-hi, ja que no eixiran més abonaments a la venda. Els preus de les entrades de dia comencen en 35 euros i es podran comprar a través de la plataforma oficial de venda.
L’Arenal Sound espera atraure enguany més de 300.000 espectadors durant la setmana de l'esdeveniment. A més de les entrades de dia, també estan disponibles tots els productes i serveis del festival, com les zones de descans, els autobusos oficials o el glàmping.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O