Més de 360 xiquets i xiquetes interpreten un pasdoble infantil a Cullera
La població de la Ribera Baixa acull una trobada comarcal d'escoles de música
Més de 360 xiquets i xiquetes han desfilat i omplit de música els carrers de Cullera aquest dissabte sota la batuta del compositor Ferran Ferran, director del pasdoble infantil Xiquipirris.
Els jardins del mercat municipal de la població de la Ribera Baixa han sigut l’escenari d’aquest espectacle que s’emmarca dins de la trobada anual de la federació comarcal d'escoles de música.
Amb aquesta trobada es vol reivindicar la presència de l’educació musical dins i fora de l’aula a través d’un programa d’activitats que inclou cercaviles, tallers o una fira d’instruments.
Organitzada per l’Ateneu Musical de Cullera, la jornada també ha servit com a espai d’intercanvi d’experiències entre professionals de les àrees d’educació musical.
Més llegit
-
L'alumne amb la nota més alta en la PAU a la Comunitat vol estudiar medicina per a retre homenatge a son pare
-
L'expedient perfecte d'Amaia: la jove d'Algemesí que ha conquerit la PAU amb un 14
-
El ‘solomoon’ guanya adeptes: les parelles decidixen passar les vacances per separat
-
Mor un jove després de precipitar-se des d'un penya-segat a la cala de l'Advocat de Benissa
-
Assalten de matinada una sucursal bancària de Casinos amb explosius
-
Iván, campió de l'Individual per la retirada de Tonet IV