Més de 3.000 rams de clavells per a ofrenar a la Lledonera
Castelló de la Plana ha celebrat aquesta vesprada l'Ofrena de Flors per a la Mare de Déu del Lledó a la seua basílica
Més de 5.000 castellonencs i castellonenques han desfilat aquesta vesprada en l'Ofrena de Flors a la Mare de Déu del Lledó, un dels actes més esperats i emotius de les festes fundacionals de la Magdalena. L'inici del recorregut ha començat a les quatre de la vesprada a la plaça Major de Castelló i ha finalitzat al capvespre amb l'arribada de les reines de la festa a la Basílica de la Mare de Déu del Lledó.
Més de 3.000 clavells, que enguany són de color blanc, roig, rosa i groc, han anat confeccionant al llarg de la vesprada el dibuix del tapís de la Lledonera, un dels secrets millor guardats de les festes. En el dibuix, una vegada finalitzat, ha predominat especialment el color blanc, però també el color roig del número cent: un homenatge al centenari de la coronació de la patrona de la ciutat.
Ningú s'ha volgut perdre el tapís una vegada finalitzat i els i les visitants han aprofitat per a fer-se la foto per al record.
Més llegit
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades al Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan van separar-se
-
L'esquerra demana a Mazón que dimitisca ja i convoque eleccions: "Abans o després el poble valencià parlarà"
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada