Mor ofegat un home de 74 anys a la platja Arenal-Bol de Calp
L'autòpsia revelarà pròximament les causes de l'ofegament
Un home de 74 anys ha mort ofegat este dilluns a la platja Arenal-Bol de Calp (Marina Alta). Segon ha informat el Centre d'Informació i Coordinació de (CICU), els serveis d'emergències han rebut l'avís a les 11:30 hores per a assistir un home que havien tret de l'aigua prèviament a la platja Arenal-Boll de Calp.
El CICU ha mobilitzat una unitat SAMU cap a la platja, on han assistit l'home de 74 anys. Segons han informat, membres del servei de socorrisme de la platja van iniciar la reanimació cardiopulmonar bàsica, una tasca que va continuar l'equip mèdic del SAMU en arribar-hi.
Malgrat les tècniques de reanimació i suport vital avançades, no hi ha hagut resposta. Els serveis d'emergència han confirmat la seua mort.
Segons ha informat el CICU, l'autòpsia revelarà pròximament les causes de l'ofegament.
Més llegit
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Trump anuncia un acord amb Dinamarca i Groenlàndia per a assumir el control permanent de la seguretat de l’illa