Directes
Ara en la televisió
MERIDIÀ ZERO
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT (reemissió)
Pròximes emissions
05:30
90 MINUTS (reemissió)
05:55
ATRAPA'M SI POTS

08.03.2023 | 'El tango hecho mujer' arriba aquest cap de setmana a l'Auditori Paco Salvador de Benigànim

26 min.InformatiusTelevisióRàdio
tp

L'Auditori Paco Salvador de Benigànim acull aquest cap de setmana l'espectacle multimèdia de música i dansa 'El tango hecho mujer'. Un espectacle creat el 2008 per la pianista i directora musical Polly Ferman per a retre homenatge a la dona des d'un estil musical en què el rol femení ha estat poc reconegut. Aprofundim en aquesta obra amb la seua directora i creadora musical, la pianista Polly Ferman i amb la directora de banda, orquestra i cor que posa la veu a aquest espectacle Imma Mateu.

Programes televisió

Més

Programes

Més

Entrevistes

Més

Continguts