Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES NIT

Primeres paraules de Ron Gourlay com a CEO de Futbol del València

Este dimarts ha sigut el seu primer dia de treball a les oficines del club, encara que assegura que ha estat treballant fora de l'escena

Primeres imatges de Ron Gourlay a València.

El nou CEO de Futbol del València CF va arribar anit a la capital del Túria i des d'este dimarts de matí ja està a les oficines del club treballant en la planificació de la plantilla de la pròxima temporada.

Gourlay s'ha mostrat emocionat i agraït perquè hagen confiat en ell, i ha destacat que el "València és un club gran que cal portar-lo on es mereix".

El gestor escocés té molts deures damunt de la taula com ara les renovacions de Christian Mosquera, Javi Guerra, Diego López i César Tárrega. A més, el nou responsable de la direcció esportiva haurà de tancar l'arribada de Julen Agirrezabala com a nou porter del València.

També et pot interessar

Veure totes les activitats