Primeres paraules de Ron Gourlay com a CEO de Futbol del València
Este dimarts ha sigut el seu primer dia de treball a les oficines del club, encara que assegura que ha estat treballant fora de l'escena
El nou CEO de Futbol del València CF va arribar anit a la capital del Túria i des d'este dimarts de matí ja està a les oficines del club treballant en la planificació de la plantilla de la pròxima temporada.
Gourlay s'ha mostrat emocionat i agraït perquè hagen confiat en ell, i ha destacat que el "València és un club gran que cal portar-lo on es mereix".
El gestor escocés té molts deures damunt de la taula com ara les renovacions de Christian Mosquera, Javi Guerra, Diego López i César Tárrega. A més, el nou responsable de la direcció esportiva haurà de tancar l'arribada de Julen Agirrezabala com a nou porter del València.
Més llegit
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
El virulent incendi de Tarragona ja devora 2.900 hectàrees i obliga a confinar 18.000 persones
-
Vicent Penadés (Caixa Ontinyent): "La bambolla immobiliària vindrà segur, però no d'ací a dos o tres anys"
-
La fumeguera de l'incendi de Tarragona arriba fins a la Marina i el Baix Segura
-
Atenció a les pluges localment fortes de dimecres
-
El Consell sol·licita al govern espanyol autorització per a demanar 1.816 milions en crèdits bancaris per la falta del FLA
Més vist
Més escoltat
-
07.07.2025 | Línia de fons
-
07.07.2025 | 90 minuts
-
08.07.2025 | Les notícies del migdia
-
07.07.2025 | El documental 'Espías del Káiser. Submarinos en las costas valencianas'
-
07.07.2025 | Queda't amb mi | Tercera Part
-
07.07.2025 | “Fil d’Irene”: Rocío Jurado i Raffaella Carrà, dos dones artistes i valentes