Zapata aconsegueix la seua primera victòria en un Masters 1000
El tenista de València ha debutat a Madrid amb una victòria sobre Mackenzie McDonald
Bernabé Zapata Miralles, número 41 del món, ha aconseguit a l'Obert de Madrid la seua primera victòria en un torneig Masters 1000, només superats en categoria pels Grand Slams.
I ho ha fet amb patiment, després d'haver remuntat el primer set (3-6 favorable al nord-americà McDonald), sent superior en el segon (6-3) i tancant el duel en el tie-break del tercer (7-6).
Zapata ha pogut endur-se el duel abans del desempat final després de trencar el servei al seu rival, número 54 del rànquing ATP, que s'ha refet en l'últim joc del partit.
El tenista valencià no havia disputat mai l'Obert de Madrid i, en les seues anteriors participacions en un Masters 1000 no havia sumat cap set. Va perdre 2-6 i 6-7 contra Humbert a Indian Wells, es va retirar amb 0-6 i 0-3 en el marcador contra Carballés Baena a Miami i va perdre 1-6 i 5-7 contra Bonzi, fa un parell de setmanes, a Montecarlo.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics