La videodenúncia de Carlos Tatay té efecte immediat a la FIM
L'expilot de motos Carlos Tatay havia denunciat que li negaven la indemnització per competir en ral·lis
El crit desesperat de Carlos Tatay en xarxes criticant la Federació Internacional de Motociclisme (FIM) per qüestionar la seua invalidesa ha tingut efecte immediat. Poc després de publicar el vídeo i amb quasi un milió de visualitzacions, el president de la federació ha telefonat al pilot per a acostar postures.
Tatay confia que en uns dies la federació internacional atenga la indemnització per l'accident del pilot a Portimao el juliol del 2023. En principi li havien dit que no li corresponia la invalidesa perquè competia en ral·lis adaptats.
La denúncia de Tatay
L'expilot de motos Carlos Tatay denuncia que la FIM no li dona suport. En un vídeo publicat en xarxes socials, el valencià assegura que després del part de lesions que els va enviar, en què es conclou que té una invalidesa, la FIM ha denegat atorgar-li la indemnització que li correspondria perquè continua competint en ral·lis.
Tatay explica que la federació li ha contestat amb un enllaç d'una notícia en què es mostra que el pilot competeix, encara que siga de manera adaptada a la seua condició.
El pilot, considerablement enfadat, denuncia els problemes que ha tingut amb les assegurances de les federacions valencianes, espanyoles i, ara. internacionals. "Així és com tracten els pilots que ens juguem la vida pensant que estem federats i assegurats, i és una merda", reclama Tatay.
Més llegit
-
Seguix en directe la retransmissió de la Tomatina 2025
-
Buñol es prepara per a llançar 120.000 quilos de tomaca en la seua cita més internacional
-
À Punt retransmet la correguda de la Fira de la Verema des de Requena
-
Un jove de 25 anys s'atrinxera a sa casa amb una escopeta de caça, a Agost
-
Una operació contra la immigració irregular a Alacant i tres províncies més deixa 14 detinguts
-
Castella i Lleó patix dos incendis de màxima gravetat des de fa 19 dies