La videodenúncia de Carlos Tatay té efecte immediat a la FIM
L'expilot de motos Carlos Tatay havia denunciat que li negaven la indemnització per competir en ral·lis
El crit desesperat de Carlos Tatay en xarxes criticant la Federació Internacional de Motociclisme (FIM) per qüestionar la seua invalidesa ha tingut efecte immediat. Poc després de publicar el vídeo i amb quasi un milió de visualitzacions, el president de la federació ha telefonat al pilot per a acostar postures.
Tatay confia que en uns dies la federació internacional atenga la indemnització per l'accident del pilot a Portimao el juliol del 2023. En principi li havien dit que no li corresponia la invalidesa perquè competia en ral·lis adaptats.
La denúncia de Tatay
L'expilot de motos Carlos Tatay denuncia que la FIM no li dona suport. En un vídeo publicat en xarxes socials, el valencià assegura que després del part de lesions que els va enviar, en què es conclou que té una invalidesa, la FIM ha denegat atorgar-li la indemnització que li correspondria perquè continua competint en ral·lis.
Tatay explica que la federació li ha contestat amb un enllaç d'una notícia en què es mostra que el pilot competeix, encara que siga de manera adaptada a la seua condició.
El pilot, considerablement enfadat, denuncia els problemes que ha tingut amb les assegurances de les federacions valencianes, espanyoles i, ara. internacionals. "Així és com tracten els pilots que ens juguem la vida pensant que estem federats i assegurats, i és una merda", reclama Tatay.
Més llegit
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Un canvi en la direcció del vent al llarg del dia aportarà més humitat
-
El foc de la Vall d’Uixó calcina 8.500 hectàrees i 6.000 evacuats ja poden tornar a casa
-
La policia abat el presumpte autor de l'atac contra la celebració de l'Orgull a Berlín, que va causar un mort i 29 ferits
-
Detenen a Alacant dos propietaris de basars acusats de maltractar i explotar laboralment dos treballadores
Més vist
-
27.07.2026 | Entrevista LNM Juan Carlos Valderrama
-
27.07.2026 - 12:00 h | Especial informatiu | Incendi de la Vall d'Uixó
-
26.07.2026 | Informatiu migdia
-
26.07.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
26.07.2026 | Gala de clausura del 72é Certamen Internacional de Habaneras y Polifonía de Torrevieja
-
27.07.2026 | Les notícies del matí