Van Aert i Van Empel guanyen la prova de Benidorm de la Copa del Món de ciclocròs
El ciclista de la Vila Joiosa Felipe Orts ha finalitzat huité en la prova masculina
El belga Wout van Aert i la neerlandesa Fem Van Empel s'han imposat a Benidorm en penúltima prova de la Copa del Món de ciclocròs. El ciclista de la Vila Joiosa Felipe Orts, que ha travessat la meta en huitena posició a 21 segons del vencedor, ha sigut el millor espanyol.
Van Aert ha batut el seu compatriota i campió d'Europa Michael Vanthourenhout, amb qui ha compartit escapada en l'última volta. La tercera plaça ha sigut per al també belga Thibau Nys, mentre que el gran favorit i vencedor de la prova l'any passat, Mathieu Van der Poel, ha finalitzat cinqué després de patir una caiguda.
En la prova femenina, la victòria ha sigut per a la campiona del món mundial de ciclocròs, Van Empel, després d'una gran batalla amb la seua compatriota Puck Pieterse, segona classificada.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Un treballador de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer advertix del dèficit de personal en la vigilància dels llits
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Aemet defén els llindars dels avisos taronja i roig i recorda que es consensuen amb Protecció Civil