Van Aert repetix victòria en la Vuelta
El ciclista belga s'ha imposat a l'esprint en la quinzena etapa i Enric Mas manté l'avantatge sobre els perseguidors
Wout van Aert ha aconseguit el segon triomf d'etapa en la Vuelta, després d'imposar-se a l'esprint a Alessandro Romele i Thibau Nys en la quinzena etapa, retallada a 110 quilòmetres per la calor, que s'ha diputat entre Palma del Río i Còrdova. El líder de la prova, Enric Mas, ha conservat les distàncies respecte als seus perseguidors al capdavant de la classificació, quan només falten sis etapes per a la conclusió.
El ciclista mallorquí ha completat la primera setmana amb el mallot roig, que haurà de defensar una setmana més per a proclamar-se campió. Mas afrontarà la jornada de descans de demà amb un matalaf de 2 min 06 s respecte a l'austríac Felix Gall i de 2 min 10 s respecte a l'eslové Primoz Roglic.
La segona jornada de descans donarà pas a la setzena etapa, que es disputarà demà entre Cortegana i Palos de la Frontera, de 181,1 quilòmetres. La Vuelta es decidirà a partir de dijous, en la contrarellotge de Jerez i els finals en alt de divendres i dissabte en Peñas Blancas i Collado del Alguacil.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini