El Valencia European Skate Open es converteix en referent en la segona edició
S'hi espera l'assistència d'unes 20.000 persones durant tot el cap de setmana
Aquest cap de setmana se celebra a la Marina Nord el Valencia European Skate Open (VESO). Una cita amb el patinatge de més alt nivell en què es disputarà el campionat d'Europa d''street' i de 'park'.
Però no només això, sinó que els assistents també podran gaudir d'exhibicions, classes per als més menuts, exposicions d'art urbà i concerts en un emplaçament privilegiat i on també hi haurà llocs per a poder menjar i beure durant tot el temps que duren les activitats.
Esportistes vinguts de tot el món hi participaran per a ser el millor de cadascuna de les disciplines.
Un esdeveniment en què s'espera que passen unes 20.000 persones al voltant de tot el cap de setmana i que es presenta com una referència en l'àmbit nacional.
Més llegit
-
Dos persones mortes i una desapareguda a Catalunya a causa del temporal de pluges
-
Dos acampades per l'habitatge prenen la plaça de l'Ajuntament de València i la plaça de la Muntanyeta d'Alacant
-
Mor el conductor d'un turisme després de xocar contra un camió de transport d'hidrocarburs buit
-
Pérez Llorca proposarà que la ciutat de Ceuta reba l'Alta Distinció pel Nou d'Octubre
-
Un home de 95 anys s'enfronta al desnonament de la seua vivenda a Benidorm
-
Una dona de 102 anys mor en una riuada a Madrigueras, a Albacete, on han rescatat 90 persones