El valencià Roberto Merhi torna a la Fórmula 2
El pilot de Benicàssim subtituirà el suís Boschung en l'equip Campos Racing per una lesió al coll
El pilot Roberto Merhi substituirà Ralph Boschung en l'escuderia espanyola Campos Racing en les pròximes carreres de la temporada 2022 de la Fórmula 2 de la FIA.
Boschung, que no va poder prendre l'eixida en les cites de Barcelona, Mònaco i Silverstone i va competir molt minvat en la cita de l'Azerbaidjan per uns dolors al coll, es prendrà així una pausa fins que es recupere de la lesió.
Per això, el Dallara MoonMobile que llueix el dorsal 15 el pilotarà el de Benicàssim durant aquest període. Adrián Campos està convençut que Merhi tindrà una ràpida adaptació i podrà completar un bon cap de setmana.
El pilot valencià s'ha mostrat "encantat de poder pilotar el MoonMobile de Ralph" i assegura que donarà el seu millor nivell per a aconseguir bons resultats i d'aquesta forma agrair la confiança que Campos Racing ha depositat en ell.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Estiu amb data de caducitat
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior