Tot preparat per a la XII edició de la 10K de València
S’ha batut el rècord de participants que s’ha situat vora els 15.000
La 10K de València inaugura el calendari de carreres populars a la ciutat i ho fa estrenant l’etiqueta d’or. Són prop de 15.000 participants els que prendran l’eixida des de les nou i mitja del matí, al passeig de l’Albereda.
El circuit pla i ràpid que ha dissenyat l’organització, afegit al grup de primer nivell d’atletes és propici perquè es puga trencar el rècord de la prova tant en la categoria masculina com en la femenina.
El nombre de corredors i corredores estrangers també ha patit un important increment i fins a 40 països hi seran presents. El Regne Unit i França seran els que més participants presenten després d’Espanya.
Pel que fa al grup de corredors d’elit, ve encapçalat pel kenyà Rhonex Kipruto, que té com a millor registre el 26:46 aconseguit a Praga l’any 2018, mentre que la seua compatriota, Sheila Chepkirui amb una marca de 29:57, feta també a la capital txeca l’any passat, és la favorita en dones.
Com a curiositat, l’eixida d’aquesta edició, la que fa 12, també és amenitzada per Chimo Bayo a ritme del ‘¡Hu-Ha!’.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Mor un home després de caure un camió sobre una casa a Finestrat