Tot preparat per a la XII edició de la 10K de València
S’ha batut el rècord de participants que s’ha situat vora els 15.000
La 10K de València inaugura el calendari de carreres populars a la ciutat i ho fa estrenant l’etiqueta d’or. Són prop de 15.000 participants els que prendran l’eixida des de les nou i mitja del matí, al passeig de l’Albereda.
El circuit pla i ràpid que ha dissenyat l’organització, afegit al grup de primer nivell d’atletes és propici perquè es puga trencar el rècord de la prova tant en la categoria masculina com en la femenina.
El nombre de corredors i corredores estrangers també ha patit un important increment i fins a 40 països hi seran presents. El Regne Unit i França seran els que més participants presenten després d’Espanya.
Pel que fa al grup de corredors d’elit, ve encapçalat pel kenyà Rhonex Kipruto, que té com a millor registre el 26:46 aconseguit a Praga l’any 2018, mentre que la seua compatriota, Sheila Chepkirui amb una marca de 29:57, feta també a la capital txeca l’any passat, és la favorita en dones.
Com a curiositat, l’eixida d’aquesta edició, la que fa 12, també és amenitzada per Chimo Bayo a ritme del ‘¡Hu-Ha!’.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Mazón compareixerà demà per a informar del seu futur polític després de parlar diverses vegades amb Feijoó