Sorribes i Pedro Martínez Portero s'acomiaden d'Austràlia en segona ronda
Cinc dels set espanyols que jugaven aquesta jornada han passat a tercera ronda
La tenista de la Vall d'Uixó, Sara Sorribes, ha dit adeu a l'Obert d'Austràlia després de caure derrotada en dos sets davant la ucraïnesa Marta Kostyuk per 7-6 i 6-3. Tot i que Sorribes ha començat el partit amb un parcial de 3 jocs a 0, els nervis han pogut amb la vallera que, a poc a poc, ha anat cedint terreny fins a perdre el primer set en el tie-break. En el segon, amb 3-3 en el marcador Kostyujk li ha trencat un servei que, a la fi, ha sigut definitiu.
L'altre tenista eliminat aquesta jornada ha sigut Pedro Martínez Portero. L'alzireny no ha pogut superar el xilé Garin, però ha aguantat fins el cinqué set on el sudamericà ha sigut un cicló.
En la resta de partits de la jornada amb espanyols, Paula Badosa ha guanyat la italiana Martina Trevisan per un contundent 6-0 i 6-3, i s'enfrontarà, precisament al botxí de Sorribes, Kostyuk. A tercera ronda també ha accedit Núria Parrizas que no ha hagut de jugar per la retirada de la belga Maryna Zanevska.
En el quadre masculí, Carlos Alcaraz s'ha desfet amb comoditat del serbi Dusan Lajovic per 6-2, 6-1 i 7-5. També Rafa Nadal ha guanyat en tres sets l'alemany Hanfmann per 6-2, 6-3 i 6-4.
Més problemes ha tingut Pablo Carreño per superar el neerlandés Tallon Griekspoor. Cinc sets ha necessitat i més de quatre hores de partit, però estarà en tercera ronda, on jugarà contra l'estatunidenc Korda.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura