Cap de setmana exitós per a l'atletisme valencià
Els atletes del Platges de Castelló pugen al podi en totes les categories en la Copa d'Europa de Marxa.
El Platges de Castelló ha estat present en quatre proves en la Copa d'Europa que s'ha celebrat aquest cap de setmana a Lituània. Els atletes de l'equip castellonenc han aconseguit podi en totes les proves en què han participat amb l'equip nacional.
Entre les actuacions més destacades està la de Júlia Takacs que ha batut el rècord d'Espanya de 50 quilòmetres marxa i s'ha penjat la medalla de plata, a més de marcar la quarta millor marca del món aquest any i la cinquena millor de tota la història amb 4 hores, 5 minuts i 46 segons.
Per la seua part, Lidia Sánchez-Puebla ha assolit l'or amb l'equip absolut, mentre que en categoria individual ha tancat la prova al lloc dèsset.
En homes, Àlvaro Martin, recuperat de la seua intervenció quirúrgica al peu, ha finalitzat al cinqué lloc en els 20 quilòmetres marxa i ha permés que Espanya repetira el títol en els 20 quilòmetres.
Tot i això, la sorpresa més agradable ha sigut la medalla del jove Eloi Hornero. L'atleta de Benicàssim, que debutava en l'equip nacional sub-20, s'ha proclamat subcampió d'Europa per equips amb la selecció nacional espanyola. És la primera medalla continental del jove atleta del Platges de Castelló i del Proyecto FER, després d'aconseguir aquesta temporada el subcampionat d'Espanya d'hivern i el campionat nacional en ruta el passat mes de febrer.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Mascletà en directe del dimecres 18 de març de les Falles 2026 de València
-
Carmen Prades tanca una ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
L'Iran ataca Tel-Aviv per a venjar-se de la mort d’Ali Larijani mentre Israel continua bombardejant Beirut
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
-
La pirotècnia Valenciana promet una Nit del Foc “contundent i rítmica” amb “la potència que tant agrada”
Més vist
Més escoltat
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
18.03.2026 | 90 minuts