Sergio García manté el lideratge en el Mundial de Moto2
El pilot de Borriana ha finalitzat el Gran Premi d'Itàlia en quart lloc i Aron Canet ha sigut sext
Sergio García Dols tanca el primer terç del Campionat del Món de Motociclisme com a líder en la categoria de Moto2. El pilot de Borriana ha finalitzat el Gran Premi d'Itàlia en quarta posició i veu reduït l'avantatge sobre el seu màxim perseguidor, l'estatunidenc Joe Roberts, que ha guanyat la carrera, a només set punts.
Aron Canet, que ha arribat a liderar en el tram final de la prova, ha sigut finalment sext. I els altres dos pilots valencians en la categoria, Jaume Masià i Àlex Escrig, han finalitzat en posicions molt endarrerides, la 21a i la 24a, respectivament.
Ortolá, el millor valencià en Moto3
En Moto3, la victòria ha sigut per a David Alonso, que es referma en el lideratge del Mundial. El pilot colombià de l'equip de Jorge Martínez Aspar amplia la renda respecte al segon classificat, el valencià Dani Holgado, a 37 punts.
El millor valencià en la carrera ha sigut Iván Ortolá, que ha travessat la línia de meta en sext lloc i es manté quart en la classificació general. Ángel Piqueras ha acabat en onzena posició, mentre que Holgado ha completat la pitjor carrera de la temporada després de finalitzar catorzé.
Més llegit
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU