Sergio García iguala Olazabal com el jugador amb més Majors disputats
El de Borriol va guanyar el Masters d'Augusta del 2017
El golfista de Borriol, Sergio García, igualarà aquesta setmana un mite d'aquest esport com és José María Olazabal, en disputar el Major que fa 93 de la seua carrera en el campionat de la PGA que es juga als Estats Units, a Southern Hills, Oklahoma.
García només ha guanyat un dels 92 que ha disputat, però un dels més mítics. Va ser el Masters d'Augusta de 2017, on es va coronar amb la jaqueta verda que entrega l'organització del torneig al campió. A més, García també ha sigut segon en tres ocasions més: en el campionat de la PGA del 1999 i 2008, i en l'obert britànic del 2007 i 2014.
Actualment ocupa la posició número 47 del rànquing, però va arribar a ocupar el segon lloc diverses setmanes entre l'any 2008 i el 2009.
Més llegit
-
Troben a Manises un cadàver que podria ser el d'un dels tres desapareguts en la dana fa un any
-
La zona de baixes emissions de València començarà a operar l’1 de desembre del 2025
-
La investigació apunta que el cadàver trobat en un contenidor a Castelló de la Plana és de l’exmarit de l’alcaldessa d’Almassora
-
El Parlament Europeu aprova poder traure el carnet de conduir als dèsset anys
-
Monumental retenció a la circumval·lació A-70 per un accident al terme de Torrellano
-
Aldaia acull l’homenatge als herois de les grues
Més vist
Més escoltat
-
21.10.2025 | 90 minuts
-
20.10.2025 | La vesprada d'À Punt | Segona Part
-
20.10.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Jorge Lengua, el talent que ha revolucionat la gastronomia de Castelló
-
20.10.2025 | Les notícies del migdia
-
21.10.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
21.10.2025 | Amunt i avall | Quarta Part