Sergio García guanya en Moto3 i Jorge Navarro, tercer en Moto2
Dos pilots valencians, als pòdiums del Gran Premi de la Comunitat Valenciana que se celebra aquest diumenge a Xest.
El jove pilot de Borriana Sergio García ha pujat aquest diumege al més alt del pòdium de Moto 3. En la cilindrada de Moto2, Jorge Navarro, el corredor de la Pobla de Vallbona ha quedat tercer.
Brinder ha aconseguit l'última victòria de la temporada al Circuit Ricardo Tormo i ja és subcampió del món de la categoria de Moto2. Ha entrat només tres dècimes per davant de Thomas Luthi i del valencià Jorge Navarro que eixia des de la pole i ha acabat tercer.
Álex Márquez, campió del món de la cilindrada, ha finalitzat l’últim de la prova en caure en els compassos finals de la carrera. El català havia remuntat deu posicions i s’havia situat en una còmoda cinquena posició quan ha caigut a l’asfalt de Xest.
Sergio García guanya en Moto 3
Vora 100.000 persones han pogut seguir en directe una carrera tan accidentada com emocionant. I amb un final trepidant, en què el pilot de Borriana Sergio García ha entrat primer a meta. Amb només 16 anys és l'estrena del pilot com a campió d'un gran premi i a casa.
La carrera començava amb 11 minuts de retard, després que la moto d'Arón Canet vessara oli sobre la pista. Jaume Masià se n'anava a terra en la primera volta. De seguida, una caiguda múltiple ha obligat a traure la bandera roja. Carrera parada i de nou a començar. Les últimes voltes han sigut de vertigen. El debutant també de 16 anys Xavi Artigas comandava la carrera. Es jugava el triomf amb el pilot italià Andrea Migno, que partia de la pole, i amb Sergio García Dols. Finalment el pilot de Borriana s'imposava a la meta de Xest. Gran victòria, la primera de la seua carrera.
Subcampionat per a Canet
Amb la sexta posició d'Arón Canet al Gran Premi de la Comunitat Valenciana, el de Corbera ha confirmat el subcampionat a la categoria. L'any que ve farà el salt a Moto 2.
Més llegit
-
Sánchez respon a Trump: “La nostra postura es resumix en un ‘No a la guerra’”
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
Pluja més forta i continuada per a dijous
-
El pas de Regina deixarà pluja dèbil a les comarques centrals i al nord, vent de gregal al sud i pols en suspensió
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | ContrÀpunt
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia