Schareina torna a deixar-se temps i s'allunya del lideratge
Sanders guanya la sexta etapa del Dakar i es consolida en la primera posició
Nova decepció de Tosha Schareina en la sexta etapa del Dakar entre Hail i Riyadh. El valencià, que ja es va deixar temps en l'etapa de dijous, ha finalitzat tercer encara que a sis minuts dels líder, l'australià Daniel Sanders.
Amb este resultat, Schareina es queda quart de la general a vora díhuit minuts de Sanders, còmodament instal·lat en el lideratge de la competició. El seu màxim rival, ara per ara, és el nord-americà Brabec, a 6 minuts i 45 segons. Tercer és l'argentí Benavides a poc més de setze minuts.
En cotxes, Nani Roma i Carlos Sainz han perdut més de cinc i sis minuts, encara que mantenen la tercera i quarta posició de la general. El guanyador de l'etapa ha sigut Al-Attiyah que és líder amb 6 minuts d'avantatge sobre el sud-africà Lategan.
Més llegit
-
Educació xifra en un 35,55% el seguiment de la segona jornada de vaga indefinida, que els sindicats eleven al 75%
-
Els sindicats, disposats a reprendre el diàleg amb Educació si hi ha una proposta “real”
-
Els bombers continuen treballant per a controlar l'incendi a una factoria d'ametles a la Vall d'Alba
-
Una explosió de butà deixa almenys onze ferits, un d’ells greu, en un edifici de Barcelona
-
Un passatger espanyol de l'Hondius dona positiu provisional per hantavirus al Gómez Ulla
-
Educació torna a emplaçar els sindicats a la taula de negociació "sense soroll de fons"
Més vist
Més escoltat
-
11.05.2026 | 90 minuts
-
11.05.2026 | Rafa Toledo analitza el brot d’hantavirus del creuer Hondius
-
12.05.2026 | Les notícies del matí
-
11.05.2026 | ContrÀpunt
-
11.05.2026 | Antonio Lazcano i la crisi de les publicacions científiques
-
11.05.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Jorge d’Andrés revisita el Sent Soví en un menú medieval