Schareina perd opcions, Sainz les manté
El pilot valencià de motos ja està a 20 minuts del líder després de la huitena etapa del Dakar
El valencià Tosha Schareina no aconsegueix mantenir l'estela dels líders del Dakar. Tot i que encara té opcions de fer-se amb el títol després de la huitena etapa, cada vegada ho té més difícil.
El pilot valencià ha finaltizat este dilluns en la quarta posició a quasi 10 minuts del guanyador d'etapa, l'argentí Luciano Benavides, que també s'ha convertit, per només 10 segons en el nou líder de la general.
En cotxes Carlos Sainz aconsegueix mantenir l'estela del líder, el qatarià Nasser Al-Attiyah, després de finalitzar quint, però a només 13 segons d'ell que ha sigut quart.Per la seua banda, Nani Roma ha sigut nové a 3:38 minuts del guanyador de l'etapa Variawa.
Els dos pilots espanyols es mantenen quart i quint de la classificació general a 9:37 i 10:39 minuts respectivament d'Al-Attiyah.
Més llegit
-
Dotze persones ateses per inhalació de fum i ansietat en un incendi en una vivenda a València
-
Més de 4.400 professionals, 20 helicòpters i vora 300 milions d'euros: arranca el major operatiu antiincendis de la Comunitat Valenciana
-
El BigSound desembarca per primera vegada a Torrent amb el repte de compaginar música i festa amb el descans veïnal
-
Un sindicat denuncia errades en nòmines de la vaga docent i Educació assegura que subsanarà els errors
-
L'últim recompte oficial eleva a 188 els morts i a 1.520 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
Ábalos denuncia des de la presó que ha sigut víctima d'un juí “polític”