Schareina guanya la tercera etapa del Dakar i s'acosta al lideratge
El pilot valencià se situa a poc més d'un minut del primer classificat, l'australià Daniel Sanders
Tosha Schareina ha aconseguit la tercera victòria de la seua carrera en el Dakar, després d'imposar-se en la tercera etapa de motos, de 422 quilòmetres i amb eixida i arribada a Al-Ula. El pilot valencià puja fins al tercer lloc de la classificació general i es queda a poc més d'un minut del líder, l'australià Daniel Sanders.
Schareina, que va concloure la passada edició del Dakar en segon lloc, s'ha sobreposat a una caiguda i ha demostrat que torna a ser un dels clars aspirants a lluitar per la victòria final. De moment, és tercer a 1:13 de Sanders, a qui ha avantatjat en 3:28 en l'etapa i a només sis segons de l'estatunidenc Ricky Brabec.
El català Edgar Canet, guanyador del pròleg i de la primera etapa, ha cedit massa temps i cau fins al quart lloc de la general, a 8:46 del lideratge.
Més llegit
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
Més pluges a la vista
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
-
Trump diu que la "gran onada" d'atacs contra l'Iran arribarà "prompte"
-
La jutgessa de la dana eleva la petició d'investigació al TSJCV i dona deu dies a les parts perquè es pronuncien
-
Educació publica el calendari d'admissió i matriculació per al curs 2026-2027