Sara Sorribes classifica Espanya per a la fase final de la Billie Jean King Cup
La tenista de la Vall d'Uixó ha guanyat els dos partits d'individuals i ha aconseguit el tercer i definitiu punt
Sara Sorribes ha certificat la classificació d'Espanya per a la fase final de la Billie Jean King Cup, antiga Copa Federació, en sumar el tercer i definitiu punt contra els Països Baixos. La tenista de la Vall d'Uixó ha guanyat Arantxa Rus en dos sets (6-0 i 6-4) i aquest triomf se suma al que ja va obtindre divendres contra Lesley Pattinama (6-4 i 6-3).
La granadina Núria Párrizas també va guanyar Arantxa Rus (6-2 i 7-6) en el partit inaugural de la competició, disputat al Maaspoort Sports and Events de 's-Hertogenbosch, als Països Baixos. Espanya ha jugat aquesta eliminatòria sense les dues principals jugadores, Paula Badosa i Garbiñe Muguruza.
Per tant, Espanya ocupa una de les set places que estaven en joc en aquesta eliminatòria de classificació per a la fase final de la Billie Jean King Cup, que es jugarà del 8 al 13 de novembre en una seu per determinar.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Les devastadores inundacions de Texas deixen ja 52 víctimes mortals, 15 d'elles xiquets
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna